U trenutačno najbrže rastućem segmentu automobila na našem tržištu, onom kompaktnih limuzina, Škoda ima novog predstavnika, model Rapid. S 448 cm dužine Rapid je na razini prve generacije Octavije. Unutrašnjost je prostrana, čak i u širinu. Bojali smo se da će Rapid po širini (171 cm) biti skučen, ali nije. Gotovo nevjerojatno izgleda golem prtljažnik, koji prima 550 litara. Može se proširiti do 1470 l, a kroz praktična peta vrata u prtljažnik pravilna oblika lako se mogu ugurati i veliki predmeti, pa je iskoristivost odlična.
VW unutrašnjost
Unutrašnjost Rapida je tipična iz VW-ova koncerna, pregledna i predvidljiva. Iako je plastika, koja je sprijeda kvalitetnija nego straga, prilično tvrda, izrada unutrašnjosti je izvrsna. Ima i šminkerskih detalja, poput kožnatih obloga na upravljaču i ručici mjenjača, a ugodno iznenađenje je pretinac za naočale na krovu. Jedina mana je previše ulijevo postavljena papučica gasa, ali na to se da naviknuti. Izvedba Rapida je robusna u svakom detalju.
Mali 1,2-litreni turbobenzinski motor nam se svidio. Odlično pokreće 1155 kg tešku karoseriju. Po svemu je uvjerljiv, ali treba razmisliti i o jačem 1,2 TSI motoru sa 105 KS, koji nudi bolje performanse, ali i malo veću potrošnju, a za koji treba doplatiti 6000 kuna.
Skrojen za vozača
Pravo iznenađenje je vozački aspekt. Rapidov ovjes je tvrdo postavljen, pa se zavoji prolaze odlično, bez naginjanja. Može se reći da je Rapid prava vozačka limuzina, a pritom ne pati udobnost, čak ni na tvrdim poprečnim neravninama kao što je tramvajska pruga. Vozačka pomoć je ESP, koji dolazi serijski, kao i mnogi elektronički sustavi, a pet zvjezdica na EuroNCAP-u daju povjerenje u sigurnost. Cijena bez doplata je 107.181 kunu, a s doplatama (laki naplatci, stražnji parkirni senzori...) 115.328 kuna.
>> Škoda Rapid osvanula u hrvatskim salonima po cijeni od 94.453 kune
ovo je trebala biti vijest da kao svi citatelji znaju da je novinarcic "isprobao" auto ili osvrt na testirani auto? ako je ovo drugo onda bar napisite malo vise informacija